Bij het bestellen van gebak rijzen er soms wat vragen. Hieronder vind je een antwoord op de meest gestelde vragen. Wil je graag nog iets anders weten, stuur dan even een mailtje en we helpen je zo snel mogelijk.
Hoe kan ik een taart of gebak bestellen?
Je kan iets bestellen via het contactformulier op deze website. Daarna houden we contact ivm je wensen via mail. Dan ontvang je een offerte met alle details. Wanneer je met die akkoord gaat met die offerte is je bestelling genoteerd en ga ik aan de slag.
Hoe lang op voorhand moet ik iets bestellen?
Vanaf dat je een datum weet mag je mij al contacteren. Graag heb ik je bestelling 2-3 weken op voorhand. Dat is lang maar naast deze leuke job als bakker werk ik ook nog in de horeca dus planning is voor mij key om jou op tijd van lekkers te voorzien.
Kan je een taart maken die ik heb gezien online?
Ik maak geen taarten exact na. Wel kan ik je foto als inspiratie gebruiken en jou er een unieke variant van geven.
Kan mijn bestelling geleverd worden?
Dat kan zeker. In een straal van 10km rond mijn bakkerijtje lever ik je taart gratis. Vanaf 10km reken ik €0,40/km aan.
Hoe bewaar ik mijn taart?
Ik werk zo vers mogelijk dus na de ophaling kan je je taart tot 4-5 dagen bewaren in de koelkast. Zorg wel dat je taart luchtdicht is afgesloten zodat hij lekker smeuïg blijft.
Hoe vervoer ik mijn taart/gebak het best naar huis?
Ik zorg voor een goede verpakking van je bestelling. Bij het ophalen geef ik je nog wat tips mee over hoe je het best met de taart kan omgaan. Na de ophaling is Sietse Bakt niet meer verantwoordelijk voor eventuele ongelukken.
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?
Dat kan zeker. Tot 5 dagen voor het ophaalmoment kan je je bestelling nog aanpassen of annuleren.